Domov Jistoty

Oficiální název: Domov Jistoty, příspěvková organizace

IČ: 00847372
DIČ: CZ00847372
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: myrkh99

Kontakty

  • 734 692 919

Webové prezentace

Související firmy

Ústředí
Domov Jistoty - Šunychelská 1159, Nový Bohumín, Bohumín
Nejbližší pobočky
Domov Jistoty - Koperníkova 870, Nový Bohumín, Bohumín93 m
Domov Jistoty - Slezská 23, Starý Bohumín, Bohumín2,73 km
Domov Jistoty - Polská 71/50, Ráj, Karviná17,21 km

Činnosti firmy

    chráněné bydlení
  • kapacita 6 míst

Volná pracovní místa

Pokladní, fakturanti
Pracoviště a kontakty

Domov Jistoty, příspěvková organizace Slezská

Bc. Martina Krenžolková, tel.:731 613 418
e-mail: sekretariat@djbohumin.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2025
Mzdové rozpětí:od 21 530 Kč/měsíc do 30 920 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Nástup na základě pracovní smlouvy od 1.11.2025 nebo dle domluvy. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Platové podmínky: 8.platová třída (21.530 - 30.920; +případný doplatek do zaručené mzdy) Požadované obecné znalosti, schopnosti a dovednosti -Vzdělání úplné střední s maturitou - ekonomické zaměření výhodou -Znalost práce na PC (MS Office) na vyšší úrovni -Čistý trestní rejstřík -Řidičský průkaz sk.B Náplň práce -Vedení agendy finančních depozit služeb chráněných bydlení, domova pro seniory, domova se zvláštním režimem -Manipulace s finanční hotovostí, vedení pokladního deníku, vystavování příjmových a výdajových dokladů, zpracování elektronické evidence -Evidence úhrad, doplatků, pohledávek uživatelů sociálních služeb -Realizace úhrad za bydlení, stravu a péči uživatelů sociálních služeb -Navádění přijatých a vydaných faktur do účetního softwaru, jejich příprava k zaúčtování -Evidence doručené a odeslané pošty, funkce podatelny a výpravny v organizaci -Evidence, příjem a odesílání zpráv prostřednictvím datové schránky -Zajištění archivace dokumentů v organizaci, vedení evidence spisů, jejich ukládání -Vedení skartačního řízení Osobnostní předpoklady Zodpovědnost, samostatnost, důkladnost, spolehlivost, organizační schopnosti. KONTAKT:e-mail: sekretariat@djbohumin.cz prosíme o zaslání životopisu s přehledem vzdělání a praxe v termínu nejpozději do 8.10.2025. Vhodní kandidáti budou poté včas informováni o termínu výběrového řízení.

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Zefektivnění vzdělávání pracovníků v sociálních službách
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Konkrétní možnost přiblížení osob s duševním onemocněním v MSK na trh práce
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Vzdělávání pracovníků Domova Jistoty Bohumín
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.12.2013Projekt dokončen
Podpora procesu transformace pobytového zařízení Domov Jistoty Bohumín
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2013Projekt dokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.