Diecézní charita ostravsko-opavská
Kontakty
- 733 621 638
- 731 604 218 - sociálně akviziční služby
- 734 280 837 - sociálně akviziční služby
- 731 609 868
- nzdm.horizont@dchoo.charita.cz
- horizont@dchoo.charita.cz
Provozní doba
NZD | ||
Pondělí | 08:00-00:00 | Zavřeno |
Úterý | 13:30-18:00 | |
Středa | zavřeno | |
Čtvrtek | 10:00-18:00 | |
Pátek | 13:30-18:00 | |
Sobota | 13:30-18:00 | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Bc. Helena Peškarová - vedoucí, sociální služby
- Mgr. Eliška Chudobová - sociální pracovnice
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1035006028/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
24681090/5500 DPH účet, zveřejněn 14.09.2016 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
Diecézní charita ostravsko-opavská - Kratochvílova 931/3, Moravská Ostrava, OstravaNejbližší pobočky
Diecézní charita ostravsko-opavská - Výhradní 518/18, Kunčičky, Ostrava585 mSTŘEDISKO HUMANITÁRNÍ POMOCI A ROZVOJOVÉ SPOLUPRÁCE - Kratochvílova 931/3, Moravská Ostrava, Ostrava3,49 km
PORADENSKÉ A INFORMAČNÍ CENTRUM, NÍZKOPRAHOVÉ ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ - Betonářská 790/12, Muglinov, Ostrava5,52 km
Činnosti firmy
- středisko HORIZONT
- práce s osobami ze sociálně vyloučených lokalit
- sociální a aktivizační služby pro rodiny s dětmi
- poskytování
- sociálně akviziční služby
Volná pracovní místa
Diecézní charita ostravsko-opavská, Ostrava - Muglinov
Diana Červenkováe-mail: personalni@dchoo.charita.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Jsi to právě ty, koho hledáme? Dej nám o sobě vědět. Pošli nám strukturovaný životopis a motivační dopis do 10. 8. 2025 na e-mail: personalni@dchoo.charita.cz. Do předmětu zprávy uveďte: VŘ - sociální pracovník/ice nízkoprahového klubu Vesnička. K ústnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče, oznámení o výsledku přijímacího řízení obdržíte telefonicky nebo e-mailem. Informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách organizace. Pro Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Vesnička hledáme nového kolegu na místo sociální/ho pracovníka/pracovnici. Baví tě práce s dětmi a mládeží, jsi kreativní, komunikativní a spolehlivý? Pak hledáme právě tebe. Co tě u nás čeká: -Budeš tvořit volnočasový i preventivní program pro děti a mládež ve věku od 6 do 18 let, které navštěvují nízkoprahový klub Vesnička. -Budeš s dětmi tvořit individuální plán a poskytneš jim pomocnou ruku, když budou potřebovat řešit věci, se kterými si neví rady. -Budeš se podílet na tvorbě vnitřních pravidel sociální služby, povedeš spisovou dokumentaci. Co bys měl umět: -Musíš mít odborné vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (min. VOŠ se sociálním zaměřením) a znát standardy kvality sociálních služeb. -Zvládneš práci na PC (Word, Excel, internet), která je potřebná pro zpracování související administrativy. -Dokážeš pracovat v týmu i samostatně, umíš být aktivní, empatický a komunikovat v každé situaci. Samozřejmostí je mít čistý trestní rejstřík. -Protože jsme nezisková církevní organizace, je pro nás důležité mít úctu a respekt ke všem lidem, ať už jsou v jakékoliv aktuální životní situaci. -Oceníme aktivní řidičské dovednosti. Co ti můžeme nabídnout: -Poskytneme ti zázemí stabilní organizace s více než pětadvacetiletou historií, nadstandardní firemní kulturu charitní organizace a tým skvělých kolegů. -U nás najdeš zajímavou, kreativní a smysluplnou práci s možností osobnostního rozvoje i pravidelnou podporu supervize. -Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity. -Nabízíme plný pracovní úvazek (pracovní týden od pondělí do pátku v rozsahu 37,5 hod.), pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD) a nástupní hrubou mzdu v rozpětí 32 000-34 000 Kč. Předpokládaný nástup: ihned (nebo dohodou). Zaměstnanecké výhody: Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity.
Diecézní charita ostravsko-opavská - Středisko sociální aktivizace Horizont
Diana Červenkováe-mail: personalni@dchoo.charita.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 32 000 Kč/měsíc |
Našli jste se v uvedené pracovní nabídce? Dejte nám o sobě vědět a do 12. 8. 2025 nám zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na e-mail: personalni@dchoo.charita.cz. Do předmětu zprávy uveďte: VŘ - terénní pracovník/pracovnice pro komunitní práci. K ústnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče, oznámení o výsledku přijímacího řízení obdržíte telefonicky nebo e-mailem. Informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách organizace. Jsi komunikativní, časově flexibilní a umíš nadchnout lidi ke společnému cíli? Přidej se k nám a staň se součástí našeho týmu! Co tě u nás čeká: - Budeš pracovat v ostravských lokalitách Přívoz, Vítkovice, Kunčičky a Zábřeh, kde budeš v rámci terénní sociální práce mapovat potřeby obyvatel a komunit, kteří v těchto lokalitách žijí. - Budeš přímo komunikovat s obyvateli lokalit, pracovat na motivaci komunity a podporovat jejich lokální aktivity. - Součástí práce je účast např. při jednáních s institucemi a organizacemi a související administrativní činnost. Jaké znalosti a dovednosti bys měl mít: - Je potřeba, abys měl minimálně kurz pracovníka v sociálních službách nebo odpovídající odborné vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (min. VOŠ se sociálním zaměřením). - Aktivní přístup, úcta ke člověku bez ohledu na jeho životní situaci a empatie, jsou nezbytné schopnosti terénního pracovníka v komunitní práci. - Samozřejmostí je znalost práce na PC (Word, Excel, internet). - Oceníme schopnost samostatné i týmové práce, časovou flexibilitu a odolnost vůči stresu. - Pokud budeš aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B), je to výhoda. - Počítáme s tím, že budeš mít čistý trestní rejstřík. Co ti můžeme nabídnout: - Poskytneme ti zázemí stabilní organizace s více než pětadvacetiletou historií, nadstandardní firemní kulturu charitní organizace a tým skvělých kolegů. - Nabízíme zajímavou, kreativní a smysluplnou práci s možností osobnostního rozvoje i pravidelnou podporu supervize. - Rádi tě komunitní práci naučíme, pokud jsi se s tímto typem sociální práce ještě nesetkal. - Nabízíme plný pracovní úvazek (pracovní týden od pondělí do pátku v rozsahu 37,5 h. týdně, jde o práci zejména v odpoledních hodinách), pracovní smlouvu na dobu určitou (s možností prodloužení) a nástupní hrubou mzdu v rozmezí 30 000 - 32 000 Kč. - Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity. Předpokládaný nástup: ihned (případně dohodou). Zaměstnanecké výhody: Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity.
Diecézní charita ostravsko-opavská, Ostrava
Diana Červenkováe-mail: personalni@dchoo.charita.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Jsi to právě ty, koho hledáme? Dej nám o sobě vědět. Pošli nám strukturovaný životopis a motivační dopis do 10. 8. 2025 na e-mail: personalni@dchoo.charita.cz. Do předmětu zprávy uveďte: VŘ - sociální pracovník/ice poradny. K ústnímu pohovoru pozveme vybrané uchazeče, oznámení o výsledku přijímacího řízení obdržíte telefonicky nebo e-mailem. Informace o zásadách zpracování osobních údajů jsou dostupné na webových stránkách organizace. Pro Sociálně-dluhovou poradnu hledáme nového kolegu/kolegyni na místo sociálního pracovníka. Baví tě práce s lidmi, chceš druhé posouvat dále a dělat práci, která má smysl? Pak hledáme právě tebe. Co tě u nás čeká: -Budeš komunikovat s lidmi v nepříznivé sociální situaci a poskytovat jim odborné sociální poradenství. -Čeká tě jednání se zájemci o sociální služby poradny, uzavírání smluv a tvorba individuálních plánů s klienty. -Budeš komunikovat s úřady, institucemi a jinými odbornými pracovišti. -Budeš se podílet na tvorbě a realizaci vnitřních pravidel sociální služby. Co bys měl umět: -Je třeba, abys měl odborné vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (min. VOŠ se sociálním zaměřením) a znal standardy kvality sociálních služeb. -Musíš ovládat práci na PC (Word, Excel, internet). -Měl bys dokázat pracovat v týmu i samostatně, být flexibilní, zodpovědný, aktivní a empatický vůči klientům a umět komunikovat v každé situaci. Samozřejmostí je mít čistý trestní rejstřík. -Protože jsme nezisková církevní organizace, je pro nás důležité, abys měl úctu a respekt ke všem lidem, ať už jsou v jakékoliv aktuální životní krizi. Co ti můžeme nabídnout: -Poskytneme ti zázemí stabilní organizace s více než pětadvacetiletou historií, nadstandardní firemní kulturu charitní organizace a tým skvělých kolegů. -U nás najdeš zajímavou a smysluplnou práci s možností osobnostního rozvoje i pravidelnou podporu supervize. -Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity. -Nabízíme plný pracovní úvazek (pracovní doba od pondělí do pátku v rozsahu 37,5 h. týdně), pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD) a nástupní hrubou mzdu v rozmezí 32 000 až 34 000 Kč. Předpokládaný nástup: ihned (nebo dohodou). Zaměstnanecké výhody: Mobilní telefon, notebook, stravenkový paušál, home office, flexibilní pracovní doba, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění, teambuildingové akce a další benefity.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 12.04.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.08.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.08.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.05.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.08.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 31.01.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.05.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU