DAWELL CZ s.r.o.
Oficiální název: DAWELL CZ s.r.o.
DIČ: CZ29378362
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: r34m99s
Kontakty
- 702 161 593 - obchodní odd.
- 602 364 884 - obchodní odd.
- 606 070 128 - výroba
- sales@dawell.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
255776679/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ6803000000000256161799 DPH účet, zveřejněn 16.05.2017 | ![]() |
CZ2403000000000280541601 DPH účet, zveřejněn 30.10.2019 | ![]() |
CZ0708000000000008042272 DPH účet, zveřejněn 01.11.2019 | ![]() |
CZ3308000000000008042192 DPH účet, zveřejněn 01.11.2019 | ![]() |
8042002/0800 DPH účet, zveřejněn 01.11.2019 | ![]() |
131-185670237/0100 DPH účet, zveřejněn 01.08.2023 | ![]() |
CZ4101000001310185690297 DPH účet, zveřejněn 01.08.2023 | ![]() |
Činnosti firmy
- výroba
- zařízení pro indukční ohřev
- export
- zařízení pro indukční ohřev
Volná pracovní místa
DAWELL CZ s.r.o.
Andrea Dufková, tel.:725 369 170 (8:00 - 14:00)e-mail: a.dufkova@dawell.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 27 000 Kč/měsíc |
Nástup možný ihned! Jsme přední česká společnost v oblasti vývoje inovativních mobilních indukčních a odporových ohřevů, která se zaměřuje na technologicky vyspělá a spolehlivá řešení. Máte zkušenosti s administrativní podporou obchodního týmu? Jste pečliví, spolehliví a samostatní? Máte zkušenosti s přípravou a zpracováním obchodních nabídek a smluv? Pak jste náš člověk! Do našeho obchodního týmu hledáme Asistent/ka obchodu. Náplň práce: " Administrativní podpora obchodního týmu (příprava nabídek, smluv, podkladů, ceníků a propagačních materiálů) " Komunikace se zákazníky a dodavateli - telefonicky, emailem i osobně " Koordinace služebních cest a spolupráce na organizaci účasti ne veletrzích " Správa a aktualizace databáze zákazníků a partnerů " Komunikace s výrobou, logistikou a účetním oddělením pro zajištění hladkého průběhu zakázek Co od Vás očekáváme: " SŠ vzdělání (výhodou obchodní nebo ekonomický směr) " Znalost anglického jazyka na úrovni B1 " Zkušenosti z obchodu nebo zákaznické podpory " Výborné komunikační a organizační schopnosti " Znalost práce na PC (zejména pokročilá znalost MS Excel) " Pečlivost, spolehlivost a samostatnost Zaměstnanecké výhody: odměny, 13. plat, Sick days, příspěvek na stravování, Flexi pass nebo Multisport karta, občerstvení na pracovišti, akce pro zaměstnance
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-000428 | Dodávky | 1 800 000,00 Kč |
Místo plnění: Valchařská 24/36, 614 00 Brno
Předmětem plnění je kompletní dodání 2 druhů osciloskopů s příslušenstvím. Podrobněji je dodávka popsána v příloze č. 4 ZD - Technická specifikace_Osciloskopy.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
08.10.2024 - 11.10.2024
stánek PAV V / 012

Mezinárodní strojírenský veletrh
10.10.2023 - 13.10.2023
stánek PAV V / 013

Mezinárodní strojírenský veletrh
04.10.2022 - 07.10.2022
stánek Welding

Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV G2 / 058

Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek Welding

Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV G2 / 013

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
Zdroj: Strukturální fondy EU