Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Oficiální název: Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
DIČ: CZ41189698
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: thyv7kv
Kontakty
- 242 428 100
- 283 015 666 - zákaznické centrum
- vnejsi-vztahy.cz@cchellenic.com
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2001241518/2600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ8226000000002001241104 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
2001241104/2600 DPH účet, zveřejněn 02.11.2018 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. - Českobrodská 1329, Kyje, PrahaNejbližší pobočky
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. - Kateřinská 95, Nové Modlany, Krupka79,50 kmCoca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. - Dolní Teplice č. 134, Teplice nad Metují122,86 km
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. - Sportovní 633/13a, Drahovice, Karlovy Vary123,22 km
Činnosti firmy
- výroba
- nealkoholické nápoje COCA COLA, FANTA, SPRITE, ...
- distribuce
- nealkoholické nápoje COCA COLA, FANTA, SPRITE, ...
Volná pracovní místa
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Markéta Vendlováe-mail: marketa.vendlova@cchellenic.com
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc |
Vendlová Markéta, e-mail: marketa.vendlova@cchellenic.com Hledáme nadšeného Specialistu skladu - Yard/Loading! Máš již nějaké předchozí zkušenosti s administrativní prací ve skladu/výrobě nebo zájem v logisticko-výrobní oblasti nabrat zkušenosti? Tato role je vhodná pro juniora nebo absolventa se zájmem poznat tyto procesy a naučit se je koordinovat. Pokud jsi navíc pečlivý/á, organizačně zdatný/á a rád/a se posouváš vpřed, pak jsi náš člověk! Jsme stabilní společnost, která ti nabídne nejen zajímavou práci, ale i skvělé benefity a příležitosti k profesnímu růstu. Na této pozici budeš hrát klíčovou roli v koordinaci příjmu vráceného zboží, denní komunikaci s inventurním a účetním oddělením a administraci v systému SAP. Co tě u nás čeká? ? Denní komunikace s inventurním a účetním oddělením. ? Spolupráce se sklady cross-docků a dalšími odděleními. ? Práce v systému SAP - evidence, zpracování dokumentů a skladových operací. ? Měsíční finanční a inventurní uzávěrky. ? Systémové zpracování vratných obalů a nahrávání dodávek zboží do mobilních zařízení. ? Evidence chybovosti skladových operátorů. ? Dodržování BOZP a interních pravidel. ? Zpracování podkladů od našich řidičů. ? Zpracování dokumentů pro pokladnu. ? Řešení reklamací pro cross-dock Liberec. ? Administrativní práce - archivace dokladů. ? Spolupráce s Route Settlement a checkery - nastavení efektivní komunikace a prioritizace úkolů (např. reklamace mají 3denní lhůtu, den na posouzení). ? Rychlá reakce na úkoly do 30 minut - důležitá odpovědnost a dostupnost na telefonu. Jak si tě představujeme? ?? Ideální pro někoho, koho zajímá práce ve skladu, ale spíše z pohledu koordinace a administrativy. ?? Absolvent po střední škole? Super! Tohle je skvělá startovní pozice. ?? SAP není klíčový - rádi tě ho naučíme! ?? Zkušenosti s administrativou ve skladu jsou výhodou. ?? MS Excel, Word a e-mailová komunikace ti nejsou cizí. (Např. sčítání sloupců, filtrování dat.) ?? Čeština na dobré úrovni - správná gramatika v psaném textu je důležitá. ?? Angličtina na úrovni B1 výhodou. ?? Schopnost prioritizace úkolů a efektivní komunikace s ostatními odděleními. ?? Nevadí ti pracovat na 8-hodinové směny v nepřetržitém provozu (krátký/dlouhý týden). ?? Řidičský průkaz sk. B je výhodou. o Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích o Samostatnou a zodpovědnou práci o Uplatnění v mezinárodní společnosti s vybudovanou tradicí a prestižní značkou o Motivující systém finančního hodnocení - měsíční bonus o Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity) o Smlouvu na dobu určitou o Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; 2 dny osobního volna (Flexi Days); fasování produktů; pitný režim; nákup produktů za zvýhodněné ceny; systém flexibilních benefitů - Kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění/dlouhodobý investiční produkt (DIP); příspěvek na stravování; zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií; slevu na palivové hmoty (benzín/nafta)
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Dominika Radováe-mail: dominika.radova@cchellenic.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 56 000 Kč/měsíc |
KONTAKT - Dominika Radová, e-mail: dominika.radova@cchellenic.com " Spolehlivá, zodpovědná osobnost. Na této roli budete mít možnost pracovat v mezinárodním prostředí jako součást týmu komerčních financí, mít zodpovědnost za procesy od začátku do konce, rozvíjet se v různých oblastech a specializovat se v komerčních financích a vše s flexibilními pracovními podmínkami a bohatým balíčkem odměn. KLÍČOVÉ ČINNOSTI, ZA KTERÉ BYS BYL/A ZODPOVĚDN/Á: " Podpora měsíční/kvartální uzávěrky, review rozpočtu a shrnutí klíčových zjištění pro review od top manažerů. " Zajištění, že výdaje jsou v souladu s dohodnutým rozpočtem. " Podpora interních a externích požadavků na audit. " Sestavování a tvorba finančních zpráv pro oddělení sales & marketing. " Poskytování doporučení pro finanční projekty, odhad jejich návratnosti. " Analýza a doporučení scénářů pro zlepšení P&L (zisk a ztráta) jendotlivého prodejního kanálu či kategorie. " Denní práce s různými systémy a nástroji (Power BI, Power Query atd.). TVÉ TAJNÉ INGREDIENCE: " Přirozená zvídavost, silné analytické dovednosti, proaktivní postoj k řešení nových situací, schopnost prioritizace a plnění úkolů v rámci deadlines. " Ochota učit se a rozvíjet se. " Velmi dobré dovednosti v oblasti spolupráce a motivace pro komunikaci napříč odděleními. " Vysoká úroveň zodpovědnosti pro samostatné řízení projektů a úkolů. " Plynulá angličtina a rodilý český/slovenský jazyk. " Pokročilé znalosti nástrojů MS Office - zejména MS Excel (kontingenční tabulky atd.). " Minimálně bakalářský titul v oboru ekonomie/obchodní správy nebo příbuzném oboru. Benefity: 5 týdnů dovolené a systém sickdays 2 dny, fasování produktů zdarma; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny, stravování v kantýně a příspěvěk na stravné, zvýhodněný tarif volání pro rodinné příslušníky, systém flexibilních benefitů - Kafeterie pro sport, kulturu a volný čas včetně lékáren, příspěvek na penzijní připojištění, možnost nákupu zaměstnaneckých akcií.
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Dolores Veverováe-mail: Dolores.Veverova@cchellenic.com
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Veverová Dolores, e-mail: Dolores.Veverova@cchellenic.com Práce v pevném 4směnném nonstop 24/7 provozu (12hodinová směna) - denní 6:00-18:00; noční 18:00-6:00; (krátký-dlouhý týden). Směny se plánují dopředu, budete mít vždy přehled, jak bude vypadat Váš pracovní rozvrh. Náš závod v Praze 9 - Kyjích je lehce dostupný z celé Prahy a středních Čech autobusem, metrem, vlakem nebo autem (před závodem zastávka autobusu, nedaleko stanice metra B Černý Most a Rajská zahrada, vlaková zastávka Praha Kyje na trati do Kolína a ze středních Čech + rozlehlé parkoviště pro dojíždějící autem). VAŠE NOVÁ NÁPLŇ PRÁCE: " Obsluha výrobní linky v rychlém a dynamickém prostředí " Doplňování obalového materiálu, manuální práce a úklid pracoviště " Spolupráce s údržbou na odstávkách linek " Odpovědnost za chod linky " Spolupráce s ostatními kolegyněmi/kolegy na směně a ochota si vyjít vstříc " Drobné mechanické opravy zařízení (na složitější opravy máme tým mechaniků a elektroúdržby) JSOU TOTO VAŠE TAJNÉ INGREDIENCE? " Zkušenost z výrobního závodu alespoň 1 rok " Výrobní myšlení, technické znalosti " Manuální zručnost " Práce s počítačem " Rozumíte a mluvíte česky na pokročilé úrovni (není nutný rodilý mluvčí, ale je třeba se dobře dorozumět s kolegy, vedoucími a údržbáři) " Ochota pracovat po domluvě přesčas " Můžete se dál vzdělávat v obsluze na složitějších strojích a do budoucna zkusit pozici směnového vedoucího. " Ohodnocení s měsíční bonusovou složkou a příplatky. " I když hledáme kolegu/kolegyni na stálo, nabízíme smlouvu na dobu určitou 1 rok a poté možnost prodloužit na neurčito. " Samostatná a zodpovědná práce na lince. " Práce pro stabilního zaměstnavatele, kde máte jistotu uplatnění. " Zaškolení od zkušených kolegů, podpora vedoucího směny. " Balík benefitů: 5 týdnů dovolené; dny osobního volna - 2 dny, fasování produktů; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny; systém flexibilních benefitů na sport, kulturu, volný čas a do lékáren; příspěvek na penzijní připojištění; stravování v kantýně/příspěvěk na stravování; zvýhodněné volání pro Vás i rodinu; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií, které se Vám zvýhodňují.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
17.01.2019 - 20.01.2019
stánek Regiontour

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
18.01.2018 - 21.01.2018
stánek Regiontour

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU