CLEVERLANCE ENTERPRISE SOLUTIONS a.s.
Kontakty
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2104183058/2700 DPH účet, zveřejněn 30.07.2013 | ![]() |
CZ3908000000000008177302 DPH účet, zveřejněn 02.07.2019 | ![]() |
8177222/0800 DPH účet, zveřejněn 02.07.2019 | ![]() |
CZ5008000000000008177492 DPH účet, zveřejněn 02.07.2019 | ![]() |
217108813/0300 DPH účet, zveřejněn 02.07.2019 | ![]() |
Pobočka
Činnosti firmy
- vývoj
- software
- malá vylepšení stávajících systémů, kompletní návrhy, výměna celých systémů v oblasti finančnictví
- vývoj
- software
- malá vylepšení stávajících systémů, kompletní návrhy, výměna celých systémů v oblastech telekomunikací i průmyslu
Volná pracovní místa
Avenga Czechia s.r.o.
Zdeňka Sacke, tel.:+420 266 177 166e-mail: zdenka.sacke@avenga.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 29. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 69 248 Kč/měsíc do 80 000 Kč/měsíc |
Zdeňka Sacke, tel.: +420 266 177 166, e-mail: zdenka.sacke@avenga.com Co tě v této roli čeká? o Být hlavním kontaktem pro klienta v oblasti růstu podnikání, eskalací a smluv. o Zodpovědnost za vztah s klientem od začátku do konce, budování a správa vztahů s klíčovými zúčastněnými stranami, řešení složitých problémů týkajících se služeb a spolupráce. o Optimalizace organizačních procesů pro zvýšení efektivity. o Provádění složitého rozpočtování a finančního forecasting, včetně analýzy návratnosti investic a analýzy nákladů a přínosů. o Správa alokací komplexních a velkých dodávek zákazníkovi. o Komunikace s Delivery Manažery, Projektovými Manažery a dalšími vedoucími pracovníky pro zajištění souladu ve strategii. o Neustálé vyhodnocování a úprava strategií poskytování služeb tak, aby splňovala a překonávala očekávání klientů z hlediska kvality, dodržování předpisů, výkonnostních ukazatelů a přidané hodnoty. o Vedení činností v oblasti rozvoje obchodu: vyjednávání, up/cross sales, příprava a uzavírání smluv s klienty a partnery. Vyhodnocení proveditelnosti/technické posouzení požadovaných řešení s ohledem na strategii společnosti. Poskytování podpory pro předprodejní činnosti. o Řízení a kontrola projektů (sledování a status reportů dle směrnic, jejich vyhodnocení a návrh opravných opatření). o Projektový reporting. o Účast na projektových steerco schůzkách se zákazníkem. o Řízení projektových rizik. Zaměstnanecké výhody: o příjemné pracovní prostředí a stabilní zázemí jedné z největších společností na vývoj softwaru v rámci EU o prostor pro samostatnou a kreativní práci s možností realizace vlastních nápadů a příležitostmi se stále učit nové věci a přístupy o u nás máš možnost ovlivňovat své směrování ve firmě o kvalitní HW i SW vybavení, přístup k nejmodernějším technologiím a specifickým projektům o možnosti zdokonalit se v jazykových dovednostech, jsme významným celosvětovým hráčem o v Avenga získáš ve svém rozvoji kvalitní podporu i díky bohaté nabídce interních a externích školení, můžeš tak posouvat hranice svých kompetencí o nabízíme ti benefity jako jsou příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuku AJ/NJ/ES, MultiSport kartu, sick days, příspěvek na stravné, čeká tě tu spousta firemních akcí, zázemí kanceláří v Praze na Palmovce s kvalitním vybavením i pro sportovce a milovníky jídla a kávy, po vzájemné dohodě možnost částečného home office, a další
Avenga Czechia s.r.o.
Zdeňka Sacke, tel.:+420 266 177 166e-mail: zdenka.sacke@avenga.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 2. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
kontakt - Zdeňka Sacke, tel.: +420 266 177 166, e-mail: zdenka.sacke@qisnhift.com 1. Spolupráce v týmu, který se zabývá technickou podporou mobilní aplikace a dalších řešení konektivity 2. IT podpora 1,5. a 2. levelu pro mobilní aplikaci 3. Analýza zákaznických ticketů 4. Příprava informací pro zákazníky 5. Práce v interních ticketovacích systémech, JIRA, MS Office zam. výhody - Dlouhodobá spolupráce na HPP a kariérní start v IT společnosti Moderní kancelářské prostředí a stabilní zázemí jedné z největších společností zabývajících se vývojem softwaru v EU Prostor pro samostatnou práci s možností učit se a profesně se rozvíjet Možnost zdokonalit se v jazykových kurzech (AJ/NJ/ES) Kvalitní podporu ve vašem rozvoji díky široké nabídce školení a týmové podpoře Nabízíme také další benefity, jako jsou příspěvky na životní a penzijní připojištění, karta MultiSport, sick days, spousta firemních akcí, dobrá káva a občerstvení na pracovišti, možnost práce z home office a další.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.01.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU