CHARITA ZLÍN-OBČANSKÁ PORADNA
Kontakty
- 739 245 973
- 739 245 974
- poradna@zlin.charita.cz
- info@zlin.charita.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Jana Strouhalová - vedoucí zařízení
Webové prezentace
Sociální sítě
Provozovna
Činnosti firmy
- občanská poradna
- odborné sociální a dluhové poradenství
Volná pracovní místa
Charita Zlín - Broučkova
Bc. et Bc. Pavlína Benediková Zahnašová, tel.:739 524 330e-mail: info@zlin.charita.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 34 500 Kč/měsíc |
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy na dobu určitou. Po roce možnost prodloužení pracovního poměru. Vhodné pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vzdělání: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání odpovídající podmínkám stanoveným v §109 a 110 zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Požadované obecné znalosti a dovednosti, osobnostní předpoklady: morální a občanská bezúhonnost, řídící a organizační schopnosti, schopnost týmové spolupráce; komunikační dovednosti, umění jednat s lidmi, přirozená autorita, rozhodnost, zodpovědnost, spolehlivost, loajalita, objektivnost a spravedlnost, nadhled, empatie, sociální cítění. Výhody: Dovolená 25 dnů, příspěvek na stravování, zdravotní / osobní volno v rozsahu 2 (dvou) pracovních dnů ročně, duchovní podpora, supervize, vzdělávání kreativita, flexibilita, umění zvládat stres, schopnost, týmové práce, delegovat práci, osobní zakotvení v křesťanských principech a hodnotách a ochota pracovat v jejich duchu. Jiné požadavky: řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič; znalost práce na PC a ovládání kancelářského software (MS Office, e-mail, internet…), ochota vzdělávat se
Charita Zlín - Zálešná I. 4057
Mgr. Soňa Jarošová, tel.:603 463 799 (7 - 15:30 h)e-mail: chos@zlin.charita.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 38 000 Kč/měsíc do 48 000 Kč/měsíc |
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy. Pracovní úvazek dle dohody. Stručný popis pracovní činnosti samostatné sestry bez odborného dohledu; výhodou praxe ARIP a vzdělání v paliativní péči REALIZOVÁNÍ ZÁKLADNÍCH ČINNOSTÍ Odborné ošetřovatelské úkony v domácím prostředí pacienta, např. aplikace infuzí, inzulinu, aplikace injekcí - léčba bolesti, kontrola stavu pacienta, kontrola fyziologických funkcí, převazy chronických ran a proleženin, odběry krve a dalšího biologického materiálu, cévkování žen, výměny katetrů, ošetření a výměny stomií, podání léků, ošetřovatelská rehabilitace po prodělaných CMP, zlomeninách krčku kosti stehenní, kondiční cvičení ... POŽADOVANÉ OBECNÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI, OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY odborné profesní znalosti, administrativní dovednost, schopnost práce s cílovou skupinou (senioři, osoby se zdravotním či tělesným postižením, ...), dovednost práce v týmu, asertivita, empatie, dovednost umění naslouchat, organizovat čas, mlčenlivost, dovednost zvládat stres a zátěžové situace; komunikace s pacienty, zvládání krizových situací, organizační schopnosti. VYKONÁVÁNÍ DOPLŇKOVÝCH ČINNOSTÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY, ZEJMÉNA řízení vozidla, uživatelská práce s PC
Charita Zlín - Broučkova
Luboš Klobušický, tel.:577 224 050e-mail: info@zlin.charita.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 000 Kč/měsíc |
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy na dobu určitou, po roce možnost prodloužení na dobu neurčitou. Stručný popis pracovní činnosti REALIZOVÁNÍ ZÁKLADNÍCH ČINNOSTÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY: 1. pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu 2. pomoc při osobní hygieně 3. pomoc při podání stravy 4. pomoc při zajištění chodu domácnosti (přímá péče o uživatele, dodržování provozních předpisů, úklid prostorů, provádění administrativních úkonů); komunikace s uživateli služby - senioři, zvládání krizových situací, znalost postupu při stížnosti ze strany uživatele služby, spolupráce při naplňování standardů kvality v sociálních službách) VYKONÁVÁNÍ DOPLŇKOVÝCH ČINNOSTÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY, ZEJMÉNA: 1. řízení vozidla 2. uživatelská práce s PC Požadujeme akreditovaný kurz. Poukázky na stravu, řádná dovolená 25 dnů, duchovní podpora
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 01.10.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.05.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU