Centrum zdravotní a sociální péče Liberec
Oficiální název: Centrum zdravotní a sociální péče Liberec, příspěvková organizace
DIČ: CZ65100654
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: 3thkhc8
Kontakty
- 482 323 324 - ředitelství organizace
- 482 323 325 - vedoucí sociální a zdravotní péče
- czasp@czasp.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-15:30 | |
Úterý | 07:00-15:30 | Zavřeno |
Středa | 07:00-15:30 | |
Čtvrtek | 07:00-15:30 | |
Pátek | 07:00-15:30 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Lenka Škodová - ředitelka
- Jana Urbanová - zástupkyně ředitelky
- Mgr. Libor Zmatlík - vedoucí technického úseku
Webové prezentace
Pobočky
PEČOVATELSKÁ SLUŽBA RUPRECHTICE - Borový vrch 1031/42, Liberec XIV-Ruprechtice, Liberec
PEČOVATELSKÁ SLUŽBA ZELENÉ ÚDOLÍ - Burianova 969/8, Liberec VI-Rochlice, Liberec
PEČOVATELSKÁ SLUŽBA KREJČÍHO - Krejčího 1172/3a, Liberec VI-Rochlice, Liberec
POBYTOVÁ ODLEHČOVACÍ SLUŽBA FIALKA - Borový vrch 1031/42, Liberec XIV-Ruprechtice, Liberec
POBYTOVÁ ODLEHČOVACÍ SLUŽBA POMNĚNKA - Krejčího 1172/3, Liberec VI-Rochlice, Liberec
CENTRUM ZDRAVOTNÍ A SOCIÁLNÍ PÉČE LIBEREC-JESLE - Holečkova 381/8, Liberec VII-Horní Růžodol, Liberec
Činnosti firmy
- centrum zdravotní a sociální péče poskytování
- pečovatelská služba terénní a ambulantní
- odlehčovací služby pobytové nebo ambulantní
- domácí péče (home care)
- služby seniorům (pomoc při nákupu, úklid, dovoz obědů, přímá obslužná péče, odlehčovací služby)
- fyzioterapie provoz
- domy s pečovatelskou službou
- domovy pro seniory
Volná pracovní místa
Centrum zdravotní a sociální péče Liberec, příspěvková organizace
Aneta Ullrichová, tel.:482 323 324e-mail: ullrichova@czasp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 33 920 Kč/měsíc |
Náplň práce: - Zajišťování práce asistentky a administrativní pracovnice - Související organizační vedení kanceláře ředitelství organizace - Evidence a odbavení pošty - Evidence a zveřejňování smluv, zadávání a evidence objednávek - Evidence skladového hospodářství - Tvorba dokumentů, příloh, tabulek - Archivace dokumentů dle platných předpisů - Zastává pozici hlavní účetní dle zákona o finanční kontrole Požadavky: - Znalost práce na PC (Word, Excel,…) - Aktivní řidič skupiny B Platové zařazení: 8. platová třída Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na stáří Žádosti o nabízené volné pracovní místo budou vyřizovány od 21.7.2025 Hlásit se e-mailem nebo telefonicky
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 16.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU