Centrum sociální pomoci Třinec
Kontakty
- 558 339 006
- 558 332 167
- 733 142 427
- reditelka@csptrinec.cz
- info@csptrinec.cz
- ekonom@csptrinec.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Alena Kostková - ředitelka
- Mgr. Kamil Raszka - odpovědný vedoucí, Azylový dům pro matky, Denní stacionář, Dům na půli cesty
Webové prezentace
Činnosti firmy
- denní stacionář PAPRSEK
- pro děti se zdravotním, mentálním nebo kombinovaným postižením ve věku - od 1 do 15ti let denní stacionář RADOST
- zařízení pro děti a osoby se zdravotním, mentálním nebo kombinovaným postižením
- do 40ti let azylový dům pro matky
- pobytové služby pro matky s dětmi při nepříznivé sociální situaci spojené se ztrátou bydlení
- osobní asistence
- pro osoby ve věku od 1 do 40ti let
- i při snížené soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení
- hlídání
- děti
- provádí
- rehabilitace
Volná pracovní místa
Centrum sociální pomoci Třinec, příspěvková organizace
Eva Bučekováe-mail: personalista@csptrinec.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 20 800 Kč/měsíc do 28 660 Kč/měsíc |
TŘ z:24/6/2025 Požadujeme: - úplné střední odborné vzdělání - předložení výpisu z RT - zdravotní způsobilost - dobré komunikační dovednosti - schopnost asertivního jednání, spolehlivost, pečlivost - znalost práce na PC - znalost vedení - přesnost, organizační schopnosti. Náplň práce: - řídí tým kuchařek - zabezpečuje stanovování a zajišťování správnosti gastronomické skladby jídel racionální výživy a zajištění výroby jídel - sestavuje jídelníčky, znalost spotřebního koše - zabezpečuje vyhotovení příjemek a výdejek, vyřizování objednávek - nákup potravin (skladové hospodaření) - zabezpečuje evidenci pokladních dokladů, vedení pokladny - zabezpečuje inkasování poplatků za stravování od zákonných zástupců klientů a poplatků za poskytované sociální služby - zabezpečuje zhotovení seznamu dlužníků - zabezpečuje dodržování platných hygienických předpisů, znalost HACCP - vede stravovací a provozní pokladnu - dodržuje BOZP, PO - podle povahy a potřeb pracoviště plní další úkoly, kterými jí v mezích způsobilosti předepsané pro výkon její funkce pověří nadřízený pracovník - dodržuje vnitřní směrnice a metodiky, etický kodex pracovníka - zodpovídá za vedení inventárních knih a seznamů operativní evidence, zabezpečuje označení veškerého majetku, na základě provedení řádné inventarizace majetku připravuje seznamy vyřazeného majetku, po inventuře provádí odpisy vyřazeného majetku. Nabízíme: - pracovní poměr sjednán na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou - platové ohodnocení dle Nařízení vlády č. 466/2024 Sb. § 5 odst. 1 NV o platových poměrech zaměstnanců ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, 7. platová třída, platový stupeň dle uznané a doložené praxe - příplatek za vedení - pracovní poměr na plný úvazek s pružnou pracovní dobou - 5 týdnů dovolené - 2 dny placeného volna nad rámec dovolené (sick day) - možnost čerpat benefity na rekreaci, sport, kulturu - po zapracování osobní ohodnocení a odměny - zaměstnanecké stravování - nástup od 01. 09. 2025. Žádosti o přijetí na uvedené místo je nutno doručit spolu se strukturovaným životopisem elektronicky na email personalista@csptrinec.cz, a to nejpozději do 09.07.2025
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.10.2014Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU