CENTRUM PREVENCE MANDL
Oficiální název: Město Nové Město nad Metují
DIČ: CZ00272876
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: qgfbxi4
Kontakty
- 491 470 651
- 605 201 090
- 736 472 604
- 727 900 102
- vedouci.mandl@seznam.cz
- pislova.mandl@seznam.cz
- stepanova.mandl@seznam.cz
Provozní doba
Pondělí | zavřeno | |
Úterý | 08:00-16:30 | |
Středa | zavřeno | |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno | |
jinak dle domluvy |
Kontaktní osoby
- Mgr. Lenka Kulichová - vedoucí
- Bc. Petra Pišlová
- Mgr. Petra Štěpánová
Webové prezentace
Bankovní účty
35-7646250297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-927551/0100 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- poskytování
- sociální služby provádí
- činnost (výchovná, aktivizační)
- nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, pro dosažení soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění
- provádí
- vzdělávací činnost
Volná pracovní místa
Město Nové Město nad Metují
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 41 520 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 12. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč - 41.520 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: řízení a koordinace činnosti Oddělení rozvoje města, Oddělení správy nemovitostí a Oddělení majetkoprávního; zajišťování a koordinace výkonu činnosti Odboru majetku města v rámci samostatné působnosti obce na základě rozhodnutí orgánů města; odpovědnost za realizaci veřejných zakázek souvisejících se schválenými investičními akcemi, za přípravu podkladů do rady města a zastupitelstva města v působnosti OMM, za správné nakládání s bytovým i nebytovými prostorami v majetku města a za správnost vyhotovení smluv týkajících se nemovitostí v majetku města. Co od Vás očekáváme: schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů; zkušenost s vedením, řízením, motivací kolektivu a schopnost týmové práce; zkušenost s projektovým řízením staveb a harmonogramy; autorizace ve stavebnictví výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; orientace v rozpočtových programech výhodou; znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích. Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (technické obory se zaměřením na stavebnictví s přesahem do managementu staveb a právní obory výhodou). Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Co nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování atd. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu - Nové Město nad Metují - oficiální stránky (novemestonm.cz) K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971). Termín podání přihlášek: do 17. 6. 2025. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 18. 6. 2025. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 24. 6. 2025. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem. Bližší informace podá Ing. Jiří Svátek, PhD., tajemník, mobil: 720 824 644, e-mail: svatek@novemestonm.cz Přihlášky zasílejte na email: jezdikova@novemestonm.cz nebo je doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: "Výběrové řízení - vedoucí OMM - Neotvírat".
Město Nové Město nad Metují
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 11. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč - 38.570 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: vedení Odboru školství a sportu, tj. řízení a odpovědnost za činnost oddělení na úseku - státní správy ve školství, samosprávy ve školství, sportu, příspěvkových organizací; to je mimo jiné metodické řízení příspěvkových organizací v oblasti finančního řízení, provozu a majetku, zajištění personální agendy a agendy zřizování, změn a rušení škol a školských zařízení, Městského muzea, Městské knihovny, MSSS Oáza, výkon funkce tajemníka sportovní komise a zpracování návrhu rozpočtu v dané oblasti. Co od Vás očekáváme: orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 561/2004 Sb., školský zákon, v zákoně č. 563/1991 Sb., zákon o účetnictví, v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole a zákoně č. 128/2000 S., o obcích (obecní zřízení), všechny v platném znění; praxe v požadovaném oboru výhodou; zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností ve školství výhodou; zkušenost s řízením kolektivu výhodou; přehled o kultuře a sportu v Novém Městě nad Metují výhodu; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; výborná znalost Excel výhodou; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz sk. B. Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (obory finančního zaměření výhodou). Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům. Co nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny. Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu - Nové Město nad Metují - oficiální stránky (novemestonm.cz) K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971). Termín podání přihlášek: do 18. 6. 2025. Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 19. 6. 2025. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 25. 6. 2025. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem. Bližší informace podá Ing. Aleš Vrátný, místostarosta, mobil: 777 001 591, e-mail: vratny@novemestonm.cz. Přihlášky zasílejte na email: nemcova@novemestonm.cz nebo je doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01. Přední stranu obálky označte slovy: "Výběrové řízení - vedoucí OŠS - Neotvírat".
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 07.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2017Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.10.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.09.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.09.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 31.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU