CENTRUM 83
Oficiální název: Centrum 83, poskytovatel sociálních služeb
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: ckskhd3
Kontakty
- 326 792 010
- 603 224 000
- info@centrum83.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-16:00 | |
Úterý | 07:00-16:00 | |
Středa | 07:00-16:00 | |
Čtvrtek | 07:00-16:00 | Zavřeno |
Pátek | 07:00-16:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Luďka Jiránková - ředitelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Odlouč. pracoviště
Činnosti firmy
- provoz
- chráněné bydlení
- denní a týdenní stacionář poskytování
- odlehčovací služby
Volná pracovní místa
Centrum 83, poskytovatel sociálních služeb
Alena Janebová, tel.:732456468e-mail: alena.janebova@centrum83.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 870 Kč/měsíc do 35 330 Kč/měsíc |
Bližší informace na www.centrum83.cz
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004939 | Služby | 13 600 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je 1) Václavkova 950, 293 01 Mladá Boleslav a 2) Havlíčkova 447, 293 01 Mladá Boleslav.
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění obědů pro klienty zadavatele na dobu 4 let. g) veškeré práce a činnosti související s předmětem plnění. Další požadavky na předmět plnění této veřejné zakázky stanoví závazný návrh Smlouvy o zajištění obědů, který je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Součástí plnění dodavatele je zejména: a) zajištění vhodného objednacího systému; b) příprava obědů; c) dovoz teplých obědů na náklady dodavatele do zařízení, a to ve vratných termostálých porcelánových tabletech s výhřevnou podložkou pro jednu porci oběda s vnějším rozlišením (označením) druhu jídla, obsahujících talíře/misky (bez nutnosti zajišťovat vlastní talíře/misky), v transportním vozíku na tablety; d) zpětný odběr transportních nádob; e) likvidace zbytků stravy f) veškeré činnosti související s dodržením hygienických a zákonných předpisů souvisejících s činností dodavatele a plněním zakázky;
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.11.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU