CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ
DIČ: CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 64anzhu
Kontakty
- 495 756 111
- podatelna550000@cs.mfcr.cz
Úřední hodiny
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.
úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- plk. Mgr. Leoš Bouda - ředitel
- plk. Ing. Tomáš Junek, MBA - zástupce ředitele
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
10102-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | |
107-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | |
19-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | |
1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
Identita občana
Související firmy
Pobočky
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ detašované pracoviště Hradec Králové - Vážní 1000, Slezské Předměstí, Hradec KrálovéCELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Českých bratří 488, Náchod
CELNÍ ÚŘAD PRO KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ územní pracoviště Náchod - Kladská 272, Běloves, Náchod
Nadřízený útvar
GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ CEL - Budějovická 1387/7, Michle, PrahaČinnosti firmy
- celní úřad
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002543 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Celní úřad pro Královéhradecký kraj, areál skladů Celní správy v Rokytnici v Orlických horách, ul. Kasárna, č. evidenční 47.
Předmětem této veřejné zakázky na služby je zajištění nepřetržité 24 hodinové fyzické ostrahy areálu skladů Celní správy (dále jen „CS“) v Rokytnici v Orlických horách. Tyto služby spočívají v komplexním zajištění ostrahy, hlídacích a dalších souvisejících služeb vedoucích ke zvýšení bezpečnosti v objektu areálu skladů CS. Předmět veřejné zakázky je blíže vymezen v Příloze č. 1 ZD - Specifikace předmětu veřejné zakázky a v Příloze č. 2 ZD - Závazný vzor smlouvy .
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-058605 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je dodání 8 ks endoskopů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-059148 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 ks nového vozidla. Předmět veřejné zakázky je blíže vymezen v Příloze č. 1 této ZD - Specifikace předmětu veřejné zakázky a v Příloze č. 2 této ZD - Závazný vzor smlouvy (dále jen „Závazný vzor smlouvy“).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-044776 | Dodávky | 18 139 095,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávky: - bunda softshell modrá pánská, - bunda softshell reflexní pánská, - bunda softshell modrá dámská, - bunda softshell reflexní dámská.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-030156 | Služby | 20 525 600,00 Kč |
Místo plnění: sídlo zadavatele, tj. Budějovická 7, 140 96 Praha 4
Předmětem plnění této veřejné zakázky je další rozvoj a technická podpora aplikace pro odbavení zásilek s nízkou hodnotou (eCeP klient) na základě nových legislativních a technických požadavků, požadavků uživatelů aplikace, požadavků týkajících se propojení aplikace s jinými aplikacemi informačního systému CS ČR a dalších požadavků.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-026591 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je dodání 8 ks X-Ray backscatter - handheld.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-024469 | Služby | 27 127 047,93 Kč |
(1) Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na poskytování kompletních služeb souvisejících se servisem a opravami služebních vozidel zadavatele, která jsou dislokována na území České republiky v regionech Prahy a Středočeského kraje, tj. poskytování či zajištění: • kompletní servisní údržby, tj. pravidelných servisních prohlídek předepsaných výrobcem vozidla včetně zápisu do servisní knížky vozidla, • záručních a pozáručních oprav včetně dodání náhradních dílů (zejména opravy způsobené nehodou nebo poruchou), • odtahů nepojízdného vozidla na území České republiky, • pneuservisu • úkonů souvisejících s likvidací pojistných událostí způsobených provozem služebního vozidla zadavatele, • ostatních servisních prací požadovaných zadavatelem (měření emisí, příprava vozidel ke zdárnému absolvování STK a zajištění provedení STK apod.), • diagnostiky vozidel na diagnostických zařízeních doporučených výrobcem vozidla (dále jen „servisní služby“), a to na základě jednotkových cen za
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-022734 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je dodání a instalace 3 ks sestav kapalinových chromatografů
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-017028 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 kusu nového dodávkového nákladního vozidla zvláštního určení pro CS ČR. Předmět veřejné zakázky je blíže vymezen v Příloze č. 1 ZD - Specifikace předmětu veřejné zakázky a v Příloze č. 2 ZD - Závazný vzor smlouvy
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-012786 | Služby | 40 546 500,00 Kč |
Místo plnění: sídlo zadavatele, tj. Budějovická 7, 140 96 Praha 4
Předmětem plnění této veřejné zakázky je vývoj a technická podpora webového klienta pro NCTS, AES a eDovoz pro obchodní veřejnost, kterého poskytuje CS ČR malým a středním podnikům zdarma, na základě nových legislativních a technických požadavků, požadavků uživatelů aplikace, požadavků týkajících se propojení aplikace s jinými aplikacemi informačního systému CS ČR a dalších požadavků.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-036472 | Dodavky | 2 250 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je aktualizace verzí modulů software izotopových parametrů SNIF-NMR®. Konkrétně se jedná o upgrade již nepodporované aplikace EURODAT na SNIF-LIMS a aktualizaci aplikací PREPSAMP a EUROFERM na poslední verzi software. Dodané aktualizace musí být plně kompatibilní s dalšími moduly SNIF-NMR®, používanými v Celně technické laboratoři.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-023467 | Dodávky | 1 808 750,53 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 1 ks nového osobního vozidla v provedení SUV.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-036773 | Dodávky | 2 479 339,00 Kč |
Místo plnění: Praha 4, Budějovická 7
Předmětem plnění je rozšíření stávajícího řešení HSM, kde stávající HSM kupující používá jako úložiště certifikátů QSCD. V rámci plnění kupující požaduje rozšíření licencí pro počet připojených klientů, navýšení počtu partition, dodávku jednoho HSM, který bude sloužit jako záložní jednotka, a zajištění podpory (záruky) výrobce pro všechny HSM moduly tohoto systému včetně příslušenství.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-035143 | Dodávky | 13 229 888,43 Kč |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 30 ks nových nebo zánovních vozidel jedné nebo více továrních značek a s datem výroby 09/2017 nebo mladších s maximálním nájezdem 15 000 km ke dni protokolárního předání vozidel zadavateli.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-015595 | Služby | 1 170 000,00 Kč |
Místo plnění: Středočeský kraj
Předmětem veřejné zakázky je poskytování úklidových služeb v objektu Územního pracoviště Rudná Celního úřadu pro Středočeský kraj.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-010261 | Dodávky | 270 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Praha
Uzavření rámcové dohody na zajištění licencí, služeb a softwarové podpory pro produkty Microsoft.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-015444 | Dodávky | 40 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je nákup 65 ks osobních motorových vozidel pro výkon služby CS ČR.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-011078 | Dodávky | 8 181 818,00 Kč |
Místo plnění: Praha
Nákup speciálního kontrolně technického zařízení určeného pro provádění neinvazivních kontrol zavazadel cestujících a menších balíkových zásilek přepravovaných zejména na mezinárodních letištích v rámci celé České republiky.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010Projekt dokončen
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Operační program Fondu pro vnitřní bezpečnost (FVB)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU