Celní úřad Pardubice
DIČ: CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: 8rtnz5p

Kontakty
- 466 797 303
- podatelna_cu_v_liberci@celnisprava.gov.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-17:00 |
Úterý | 08:00-15:00 |
Středa | 08:00-17:00 |
Čtvrtek | 08:00-15:00 |
Pátek | 08:00-14:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
úřední hodiny | ||
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
10102-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | ![]() |
107-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | ![]() |
19-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | ![]() |
1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
Celní úřad pro Liberecký kraj - České mládeže 1122, Liberec VI-Rochlice, LiberecNejbližší pobočky
Celní úřad Pardubice - Pražská ul., Popkovice, Pardubice2,35 kmCelní úřad Hradec Králové - Bohuslava Martinů 1672/8a, Pražské Předměstí, Hradec Králové21,09 km
Celní úřad Hradec Králové - Vážní 1000, Slezské Předměstí, Hradec Králové22,84 km
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Generální ředitelství cel - letiště Pardubice
Monika Horkáe-mail: monika.horka@celnisprava.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 830 Kč/měsíc |
Služební poměr dle zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů. Do služebního poměru může být přijatý uchazeč, který: - vyplnil e-formulář - "Žádost o přijeí do služebního poměru" na webových stránkách celní správy - je občanem České republiky - je starší 18 let - je plně svéprávný - je bezúhonný - je zdravotně, osobnostně a fyzicky způsobilý k výkonu služby (je posuzováno v průběhu přijímacího řízení - není členem politické strany nebo politického hnutí Zaměstnanecké výhody: - jasné finanční podmínky dle tarifních tabulek - možnost osobního ohodnocení a dalších příplatků - široké možnosti kariérního růstu, profesního rozvhoje a vzdělávání - osobní účet pro čerpání příspěvků na penzijní a životní připojištění, rekreaci, sport, kulturu a letní dětské tábory - zvýhodněné rekreace ve vlastních zařízeních - u vybraných pozic možnost uplatnění home-office a pružné pracovní doby/pružné doby služby - možnost získání bezúročné půjčky na bydlení až do výše 300 000 Kč - možnost získání bezúročné půjčky na vybavení domácnosti až do výše 100 000 Kč - náhrady cestovních výdajů dle zákona o služebním poměru § 136 a následující - čerpání sutidjního volna s nárokem na služební příjem dle zákona o služebním poměru § 73 - absolvování 14denních ozdravných pobytů dle § 80 dle zákona o služebním poměru - odchodné a výsluhový příspěvek
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
28.05.2025 - 31.05.2025
stánek PAV F / 006

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU