Celní úřad Karlovy Vary
DIČ: CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: dpvnz2s

Kontakty
- 353 248 203
- podatelna_cu_v_plzni@celnisprava.gov.cz
Úřední hodiny
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
10102-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | ![]() |
107-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | ![]() |
19-1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 21.01.2014 | ![]() |
1020011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
Celní úřad pro Plzeňský kraj - Antonína Uxy 945/11, Jižní Předměstí, PlzeňNejbližší pobočky
Celní úřad Karlovy Vary - K Letišti 132, Olšová Vrata, Karlovy Vary5,53 kmCelní úřad Plzeň - Domažlická 2780/176, Skvrňany, Plzeň65,18 km
Celní úřad Plzeň - Radobyčická 603/25, Jižní Předměstí, Plzeň66,82 km
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Celní úřad pro Karlovarský kraj- 001
Bc. Iveta Šimůnkováe-mail: person0301@cs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 610 Kč/měsíc do 35 020 Kč/měsíc |
Kontakt: Šimůnková Iveta Bc., e-mail: person0301@cs.mfcr.cz Žádost o přijetí do pracovního poměru - elektronicky Pracovní náplň: Správa celních a daňových příjmů a poplatků správa cizích peněz a nejasných plateb. Dělená správa, tvorba platebních poukazů a jejich realizace výkon pokladní činnosti a platební styk. Vrácení přeplatků zápis předpisů a příkazových bloků. Vedení evidence příkazových bloků včetně jejich evidence. Vydávání potvrzení o bezdlužnosti a vyrozumění o nedoplatku. Spolupráce s orgány státní správy ukladateli výkaznictví. Požadavky: Vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Znalost zákonů: č. 280/2009 Sb., daňový řád, č. 99/1993 Sb., občanský soudní řád, č.182/2006 Sb., insolvenční zákon znalost práce na PC. MS Office, Outlook, Internet, komunikační schopnosti časová flexibilita, odolnost vůči stresu a zátěži. Pečlivost, pozornost, samostatnost, loajalita vůči organizaci. Výhodou: řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič). Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní/cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).
Celní úřad pro Karlovarský kraj- 001
Bc. Iveta Šimůnkováe-mail: person0301@cs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 610 Kč/měsíc do 36 020 Kč/měsíc |
Kontakt: Šimůnková Iveta Bc., e-mail: person0301@cs.mfcr.cz Žádost o přijetí do pracovního poměru - elektronicky Soustavný a ucelený výkon prací při vymáhání peněžitých plnění (exekucí) s výjimkou prodeje movitých věcí a nemovitostí. Provádění právních úkonů směřujících k vymáhání nedoplatků cla, daní a poplatků v oblasti dělené správy. Vyhotovování exekucí v rámci daňové exekuce. Příprava podkladů pro rozhodnutí o ulehčení plateb, odpisů, včetně vyřizování záležitostí v oblasti týkající se insolvenčního řízení. Provádění místních šetření. Požadavky: Vyšší odborné vzdělání nebo úplné střední vzdělání s maturitní zkouškou. Administrativní praxe podmínkou. Znalost práce na PC MS Office, Outlock, Internet. Komunikační schopnosti, časová flexibilita, odolnost vůči stresu a zátěži. Samostatnost, pozornost, pečlivost, loajalita vůči organizaci. Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní/cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
28.05.2025 - 31.05.2025
stánek PAV F / 006

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU