Celní úřad Karlovy Vary

Dubová 246/8
Bohatice
Karlovy Vary
360 04 Karlovy Vary 4
IČ: 71214011
DIČ: CZ71214011
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: dpvnz2s
Sídlo společnosti

Úřední hodiny

PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.   Zavřeno
PÁ 08:00-14:00 hod.

úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

10102-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
107-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
19-1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 21.01.2014
0710
1020011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710

Související firmy

Ústředí
Celní úřad pro Plzeňský kraj - Antonína Uxy 945/11, Jižní Předměstí, Plzeň
Nejbližší pobočky
Celní úřad Karlovy Vary - K Letišti 132, Olšová Vrata, Karlovy Vary5,53 km
Celní úřad Plzeň - Domažlická 2780/176, Skvrňany, Plzeň65,18 km
Celní úřad Plzeň - Radobyčická 603/25, Jižní Předměstí, Plzeň66,82 km

Činnosti firmy

Volná pracovní místa

Referent/ka správy příjmů v 9. PT (2 místa)
Pracoviště a kontakty

Celní úřad pro Karlovarský kraj- 001

Bc. Iveta Šimůnková
e-mail: person0301@cs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 610 Kč/měsíc do 35 020 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Šimůnková Iveta Bc., e-mail: person0301@cs.mfcr.cz Žádost o přijetí do pracovního poměru - elektronicky Pracovní náplň: Správa celních a daňových příjmů a poplatků správa cizích peněz a nejasných plateb. Dělená správa, tvorba platebních poukazů a jejich realizace výkon pokladní činnosti a platební styk. Vrácení přeplatků zápis předpisů a příkazových bloků. Vedení evidence příkazových bloků včetně jejich evidence. Vydávání potvrzení o bezdlužnosti a vyrozumění o nedoplatku. Spolupráce s orgány státní správy ukladateli výkaznictví. Požadavky: Vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Znalost zákonů: č. 280/2009 Sb., daňový řád, č. 99/1993 Sb., občanský soudní řád, č.182/2006 Sb., insolvenční zákon znalost práce na PC. MS Office, Outlook, Internet, komunikační schopnosti časová flexibilita, odolnost vůči stresu a zátěži. Pečlivost, pozornost, samostatnost, loajalita vůči organizaci. Výhodou: řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič). Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní/cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).

Referent/ka vymáhání a exekucí v 9. PT (2 místa)
Pracoviště a kontakty

Celní úřad pro Karlovarský kraj- 001

Bc. Iveta Šimůnková
e-mail: person0301@cs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 610 Kč/měsíc do 36 020 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Šimůnková Iveta Bc., e-mail: person0301@cs.mfcr.cz Žádost o přijetí do pracovního poměru - elektronicky Soustavný a ucelený výkon prací při vymáhání peněžitých plnění (exekucí) s výjimkou prodeje movitých věcí a nemovitostí. Provádění právních úkonů směřujících k vymáhání nedoplatků cla, daní a poplatků v oblasti dělené správy. Vyhotovování exekucí v rámci daňové exekuce. Příprava podkladů pro rozhodnutí o ulehčení plateb, odpisů, včetně vyřizování záležitostí v oblasti týkající se insolvenčního řízení. Provádění místních šetření. Požadavky: Vyšší odborné vzdělání nebo úplné střední vzdělání s maturitní zkouškou. Administrativní praxe podmínkou. Znalost práce na PC MS Office, Outlock, Internet. Komunikační schopnosti, časová flexibilita, odolnost vůči stresu a zátěži. Samostatnost, pozornost, pečlivost, loajalita vůči organizaci. Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku. Výkonnostní/cílové odměny. 5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna. Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál). Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.). Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení domácnosti. Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních). Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na www.multisport.cz). Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

PYROS, ISET 2025

28.05.2025 - 31.05.2025
stánek PAV F / 006
PYROS, ISET 2025
PYROS/ISET 2021
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
06.10.2021 - 08.10.2021
stánek PAV Z / 030, PAV Z / 030A, VP F / 004, VP F / 003
PYROS/ISET 2021
PYROS/ISET 2019
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 022, VP F / 007
PYROS/ISET 2019
PYROS/ISET 2017
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 031, VP Z1 / 004
PYROS/ISET 2017

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Celní kodex Unie - elektronizace celního řízení
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ŠS CS Jíloviště - zateplení obálky objektů
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
Záložní informační centrum GŘC
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
Rozvoj elektronické spisové služby Celní správy ČR
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
Komplexní zavedení procesního řízení a procesní optimalizace v Celní správě České republiky
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.03.2011Projekt dokončen
Zavedení eCustoms - elektronické a harmonizované celnictví v EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2010Projekt dokončen
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

Celní úřad Karlovy Vary


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.