BUILDING PLASTICS ČR, s.r.o.
Oficiální název: SUYS Czechia s.r.o.
DIČ: CZ63491796
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: sk5s4e8
Kontakty
- 800 400 115 - zelená linka
- info@minirol.cz
- kariera@minirol.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:30-12:00 | 12:30-16:00 | |
Úterý | 07:30-12:00 | 12:30-16:00 | |
Středa | 07:30-12:00 | 12:30-16:00 | |
Čtvrtek | 07:30-12:00 | 12:30-16:00 | |
Pátek | 07:30-12:00 | 12:30-16:00 | Zavřeno |
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1000357207/3500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ3635000000001330357218 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
SK9673000000009000021179 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
AT501200052097654001 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- výroba
- rolety
- screenové clony
- sítě proti hmyzu
- výroba
- vrata (průmyslová, garážová)
Volná pracovní místa
SUYS Czechia s.r.o.
Zdenka Švandová, tel.:775 892 549e-mail: svandova@suys.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 22. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Jsme SUYS - tvoříme budoucnost stínicí techniky ve Velké Bíteši. Hledáme novou posilu do našeho IT týmu, který nám pomůže rozvíjet náš ERP konfigurátor výrobků v prostředí Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Navision). Naši zákazníci si konfigurují výrobky přímo online - přes webové rozhraní propojené s ERP. Konfigurátor šetří desítky hodin práce - a vy budete mít příležitost jej udržovat, rozvíjet a testovat nové možnosti. Nemusíte znát ERP - vše vás naučíme, proto je práce vhodná i pro absolventy. Rozhodně vám máme co nabídnout. Na světovém trhu působíme už půl století a v České republice vyrábíme stínění, vrata, sítě proti hmyzu téměř 30 let. Jsme výjimeční tím, že naše produkty nejen vyrábíme, ale i vyvíjíme. Staráme se o ně od návrhu po kompletaci a expedici hotových výrobků našim obchodním partnerům. Jsme středně velkou společností a parta lidí, kteří chodí do práce rádi. Nejvíce si vážíme přátelského prostředí, které jsme za dlouhá léta vytvořili. Jednou z našich důležitých hodnot je důvěra a spolupráce. Ve firmě si věříme a máme jeden v druhém oporu, což nás všechny zavazuje k zodpovědnému přístupu k práci. Co bude vaší pracovní náplní? " nastavování a úpravy konfigurací výrobků v ERP (varianty, logika, kombinace) " testování nových produktových konfigurací, validace pravidel " dokumentace konfigurací, kontrola chyb a jejich řešení " návrhy na zlepšení logiky a automatizace Co od vás potřebujeme? " pokročilejší znalost Excelu (logické funkce, vzorce, tabulky) " schopnost pracovat s daty a kombinacemi (např. produkt × barva × rozměr) " logické a analytické myšlení " schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu " angličtina na úrovni B1 - pro čtení technické dokumentace " výhodou je: znalost SQL, zkušenost s ERP nebo konfigurátory (školní/stážová) Co vám za to nabízíme: " smlouvu na hlavní pracovní poměr, nástup možný ihned " naučíte se pracovat s ERP systémem Microsoft Business Central " příležitost pracovat v dynamickém a kreativním prostředí " spolupodílení se na růstu firmy v oblasti digitalizace " možnost kariérního postupu - směrem k ERP analytikovi, vývojáři nebo produktovému specialistovi " 22 dnů dovolené, příspěvek na penzijní fond, vánoční odměny " dotované stravování, firemní akce a další zaměstnanecké benefity Zaujali jsme vás? Obraťte se na personální oddělení: Zdenka Švandová, email: svandova@suys.cz, tel: 775 892 549, www.suys.cz První kontakt: - e-mailem, - telefonicky.
SUYS Czechia s.r.o.
Zdenka Švandová, tel.:775 892 549e-mail: svandova@suys.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: - příjem a výdej materiálu - řízení VZV - údržba zařízení - komunikace s jednotlivými středisky Požadujeme: - vyučen/a - znalost práce na PC - zkušenosti s prací skladníka a průkaz VZV výhodou - manuální zručnost, fyzická zdatnost - odpovědnost, spolehlivost, pečlivost Nabízíme: - motivační finanční ohodnocení, roční odměna - stabilní práci v moderní společnosti - příjemné pracovní prostředí - firemní jídelna, dovolená navíc + zaměstnanecké benefity - práce na hlavní pracovní poměr ve dvousměnném provozu - nástup dohodou, možný ihned Více info na www.suys.cz, svandova@suys.cz, tel: 775892549
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 12.08.2015Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2013Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 26.04.2013Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 11.02.2013Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 13.04.2012Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 26.04.2011Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 04.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU