BAT NÁŘADÍ s.r.o.
Oficiální název: BAT NÁŘADÍ s.r.o.
DIČ: CZ64361161
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: fppqrqp
Kontakty
- 353 220 819
- 353 228 019
- 602 420 597
- info@batnaradi.cz
Kontaktní osoby
- Jaroslava Oravová - zástupkyně obchodní
Webové prezentace
Bankovní účty
27-5621950247/0100 DPH účet, zveřejněn 21.06.2013 | ![]() |
CZ9120600000000001001435 DPH účet, zveřejněn 21.06.2013 | ![]() |
2400302402/2010 DPH účet, zveřejněn 01.07.2013 | ![]() |
1001435/2060 DPH účet, zveřejněn 11.07.2013 | ![]() |
CZ7803000000000298308410 DPH účet, zveřejněn 26.09.2024 | ![]() |
Činnosti firmy
- e-shop
- stavební nářadí
- ruční nástroje
- vrtáky
- vodováhy, ...
Volná pracovní místa
BAT NÁŘADÍ s.r.o. - 001
Martina Budková, tel.:602 420 597e-mail: martina.budkova@batnaradi.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 55 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Budková Martina, tel.: 602 420 597, e-mail: martina.budkova@batnaradi.cz Přidejte se k našemu týmu jako obchodní zástupce! Hledáme ambiciózního a komunikativního jedince, který se chce stát součástí naší úspěšné společnosti. Pokud máte vášeň pro prodej, péči o zákazníky a jste ochotni přinést své dovednosti a energii do našeho týmu, rádi vás přivítáme mezi námi. Co budete dělat: o Tvorba objednávek: Budete zodpovědní za vytváření objednávek u našich maloobchodních zákazníků. o Péče o stávající zákazníky: Udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky a zajištění jejich spokojenosti. o Vyhledávání nových zákazníků: Aktivně můžete hledat nové obchodní příležitosti a zákazníky. o Příležitostný rozvoz zboží: Občas budete zajišťovat doručení zboží zákazníkům. Co od vás očekáváme: o Bystré a samostatné uvažování: Schopnost rychle a efektivně řešit situace. o Pečlivost: Pozornost k detailům je pro nás důležitá. o Velmi dobrá komunikativnost: Dobré komunikační dovednosti jsou klíčem k úspěchu. o Loajalita: Očekáváme oddanost naší společnosti a našim hodnotám. o Profesionální a příjemné vystupování: Jste tváří naší společnosti, a proto očekáváme profesionální a přátelský přístup k zákazníkům. o Řidičský průkaz sk. B o Zkušenost s řízením dodávky: Pokud máte zkušenosti s řízením dodávky, je to výhodou. Co vám nabízíme: o Práci v přátelském kolektivu o Náborový příspěvek: 25 000,- Kč o Stravenky: zajistíme vám příplatek na podporu stravování. o 5 týdnů dovolené: dostanete více volného času na odpočinek a relaxaci. o Firemní benefity: máme řadu firemních benefitů a výhod, které zlepší váš pracovní a osobní život. Pokud jste připraveni na novou výzvu a chcete se přidat k našemu týmu, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na setkání s vámi a na společné budování úspěšného obchodu. Stravenky, 5 týdnů dovolená, firemní benefity
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 28.12.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU