ALUKOV a.s.
Oficiální název: ALUKOV a.s.
DIČ: CZ64257746
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: nank3nd
Kontakty
- 469 681 488 - recepce
- 800 258 568 - zelená linka
- 603 565 510
- info@alukov.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-16:00 | Zavřeno |
Úterý | 08:00-16:00 | |
Středa | 08:00-16:00 | |
Čtvrtek | 08:00-16:00 | |
Pátek | 08:00-16:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Martin Chlup - obchodní oddělení
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-5194370247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
614100524/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
78-8108660277/0100 DPH účet, zveřejněn 04.06.2013 | ![]() |
35-8543300217/0100 DPH účet, zveřejněn 04.06.2013 | ![]() |
43-4004230207/0100 DPH účet, zveřejněn 04.06.2013 | ![]() |
206297591/0600 DPH účet, zveřejněn 04.11.2015 | ![]() |
Související firmy
Činnosti firmy
- výroba, dodávka, montáž
- zastřešení bazénů a vířivých van
- výroba, dodávka, montáž
- zastřešení teras
Volná pracovní místa
ALUKOV a.s.
Sylva Novotná, tel.:733 788 505e-mail: s.novotna@alukov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 8. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Orel Do našeho týmu hledáme zkušeného Microsoft 365 specialistu. Hledáme někoho, kdo se nebojí převzít zodpovědnost, rád komunikuje a umí navrhovat a implementovat efektivní řešení. Co bude náplní Vaší práce? Asistence při plánování a realizací IT projektů, včetně migrací a aktualizací Udržování aktuální dokumentace, konfigurace a postupů při správě a užívání systémů Poskytování technického vedení a školení pracovníkům společnosti Podpora a rozvoj digitalizačních procesů společnosti Plnění daných operativních úkolů souvisejících s danou pozicí Implementace aplikací M365 v procesech společnosti. Teams, Outlook, OneDrive Udržování a správa centralizace Cloudových dat OneDrive a SharePoint Správa ERP, komunikace s dodavateli software Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít? Zkušenost s podporou prostředí Microsoft 365, včetně dobrého porozumění klíčových aplikací a služeb Vynikající dovednosti v oblasti odstraňování a řešení problémů Silné komunikační a interpersonální dovednosti, schopnost efektivně komunikovat technické informace i netechnickým uživatelům Schopnost samostatné práce i práce v týmu, nacházet řešení a věci dotahovat Analytické schopnosti Výbornou orientaci v Microsoft 365 Přehled v systémech podnikových řešení EP, CRM Co může být Vaší výhodou jako žadatele? Všeobecná znalost programování a programovacích jazyků Java, JavaScript, C#, Power Fx Znalost prostředí Power Platform, SharePoint, Azure, Dynamics365 Zkušenost s implementací aplikačních produktů M365 a D365 Znalost s administrací M365 a D365 Všeobecná orientace v IT prostředí od HW po SW Znalost o orientace v MS SQL, Oracle, MySQL Znalost aplikací, Pohoda, RON, Team assistant, Webdispečink Znalost nástrojů pro vývoj VisualStudio a JetBrains Orientace ve strojírenské výrobě Pokud máte některé z těchto znalostí bude pro Vás práce v naší společnosti jen běžnou činností, pokud ne postupně u nás tyto znalosti získáte. Co Vám můžeme nabídnout? jedinečnou příležitost uplatnění v silné stabilní a neustále rostoucí společnosti práci na pracovní smlouvu možnost kariérního postupu motivační finanční ohodnocení Odměny a prémie podle výkonu a výsledků vzdělávací kurzy, školení silnou firemní kulturu flexibilní pracovní dobu závodní stravování zaměstnanecké výhody (bonusy/prémie, občerstvení na pracovišti, firemní výrobky za výhodnou cenu, firemní akce a mnoho dalšího) možnost Home office termín nástupu: dle domluvy Jestli Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Závodní stravování, občerstvení na pracovišti, firemní výrobky za výhodnou cenu, 5 týdnů dovolené; mobilní telefon, prémie, kariérní růst, zázemí stabilní české firmy (na trhu již od roku 1995), která nesnižuje mzdy; představujeme jistotu, poskytujeme bezpečí a na zaměstnancích nám záleží. První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle nebo na e-mailové adrese.
ALUKOV a.s.
Sylva Novotná, tel.:733 788 505e-mail: s.novotna@alukov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Nižší střední odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 18. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 31 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Orel VZámečník v kovovýrobě Svářeč Práce je vhodná pro muže Pracovní doba na jednu směnu od 6:00-14:30h- Po-Pá (volné víkendy) Nejdříve poslat životopis Nástup možný dle domluvy Zkoušky svařování - plamenem - zkoušky podle EN (úřední zkouška) Zkoušky svařování - elektrickým obloukem v ochranné atmosféře CO2 Zkoušky svařování - elektrickým obloukem Zaměstnanecké výhody: občerstvení na pracovišti, firemní výrobky za výhodnou cenu, 5 týdnů dovolené; zázemí stabilní české firmy (na trhu již od roku 1995), která nesnižuje mzdy; představujeme jistotu, poskytujeme bezpečí a na zaměstnancích nám záleží. První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle nebo na e-mailové adrese.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
34. mezinárodní stavební veletrh
19.09.2023 - 23.09.2023
stánek 5/C12

16. veletrh zahradní architektury, zeleně, nábytku, zahradní a komunální techniky
30.03.2022 - 02.04.2023
stánek 1/B09

30. mezinárodní stavební veletrh
17.09.2019 - 21.09.2019
stánek 5/B13, 5/B09

29. mezinárodní stavební veletrh
18.09.2018 - 22.09.2018
stánek 5/B15, 5/B12

25. veletrh bydlení, stavby a rekonstrukcí
22.03.2018 - 25.03.2018
stánek 4/B06, 4/B16

28. mezinárodní stavební veletrh
19.09.2017 - 23.09.2017
stánek 5/B09

Stavební veletrh Brno
26.04.2017 - 29.04.2017
stánek PAV P / 151

53. pokračování stavebního a technického veletrhu
30.03.2017 - 01.04.2017
stánek

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 10.11.2016Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2009Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU