AlphaLabs s.r.o.
Oficiální název: AlphaLabs s.r.o.
DIČ: CZ10822577
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: 6hjqpmq
Kontakty
- 910 920 819
- info@alphalabs.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-16:00 |
Úterý | 10:00-19:00 |
Středa | 07:00-16:00 |
Čtvrtek | 10:00-19:00 |
Pátek | 07:00-12:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- klinika pro muže
- měření hladiny testosteronu
- testosteronové terapie a injekce
Volná pracovní místa
AlphaLabs s.r.o. - 001
Slávka Pelikánová, tel.:+420 720 985 432e-mail: kariera@labs1503.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Pelikánová Slávka, tel.: +420 720 985 432, e-mail: kariera@labs1503.cz V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail kariera@labs1503.cz. Pohovory probíhají výhradně po předchozí domluvě a konají se na hlavní pobočce firmy, nikoliv na klinice. Bez domluveného termínu není možné vás zařadit do výběrového řízení. Děkujeme za pochopení a budeme se na vás těšit! :) ÚČEL PRACOVNÍHO MÍSTA Plynulý chod recepce kliniky, komunikace s klienty PRACOVNÍ NÁPLŇ • podpora recepce v ALPHALABS v Praze, • vedení kalendáře a zakládání karet klientů v SW Xdent; • komunikace s klienty, vyřizování telefonátů, e-mailů a chatu – ticketing, potvrzování termínů návštěv a poskytování všeobecných informací; • administrativa – kontrola platby faktur za léčbu, záznamů a reporting; • práce na PC s programy: Xdent, Helios, IDS, sken, Giriton, Freshworks, Google. POŽADAVKY K VÝKONU PRACOVNÍHO MÍSTA • zkušenost v zákaznickém servisu nebo call centru; • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti v ČJ na profesionální a reprezentativní úrovni; komunikativní znalost AJ na úrovni B1+/B2; • dobré písemné vyjadřovací schopnosti a gramatika, orientace v textu a logické myšlení; • příjemné vystupování, organizační dovednosti, schopnost multitaskingu; • odolnost vůči stresu a schopnost práce v dynamickém prostředí; • týmová spolupráce a spolehlivost. Práce v moderních prostředí s nejnovějšími technologiemi, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, Multisport karta, Jazykové kurzy, firemní produkty, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, firemní auto, přátelský kolektiv.
Zdroj: Úřad práce