AIR TEAM, s.r.o.
Oficiální název: AIR TEAM, s.r.o.
DIČ: CZ28287517
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: kwrj4fi
Kontakty
- 725 508 058
- airteam@airteam.cz
Otevírací doba
Kontaktní osoby
- Petr Polák - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
4366767001/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1002833/2060 DPH účet, zveřejněn 31.08.2013 | |
GB62REVO00996944498858 DPH účet, zveřejněn 11.05.2019 | |
GB07REVO00996989756071 DPH účet, zveřejněn 11.05.2019 | |
GB09REVO00997044498858 DPH účet, zveřejněn 11.05.2019 |
Chatovací aplikace
Činnosti firmy
- prodej
- pilotní potřeby (brýle, helmy, oblečení, kyslíkové systémy,
- prodej
- knihy a mapy pro piloty
- prodej
- radiostanice a odpovídače pro piloty
- prodej
- motorové přístroje pro piloty
Volná pracovní místa
Air team, s.r.o.
Petr Polák, tel.:725508058e-mail: polak@airteam.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2019 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
První kontakt: e-mailem Vzdělání v oblasti údržby letounů Min. 1 rok praxe při údržbě letounů Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba, zahraniční pracovní cesty Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Místo výkonu práce: Masarykovo náměstí 354, 664 71 Veverská Bítýška
Air team, s.r.o.
Petr Polák, tel.:725508058e-mail: polak@airteam.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Ruština - Aktivní, Ukrajinština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 5. 2023 |
Mzdové rozpětí: | od 60 530 Kč/měsíc |
První kontakt: e-mailem Požadovaná znalost ruského, ukrajinského jazyka a angličtiny na úrovni pokročilý/rodilý mluvčí (min. C1) Vysokoškolské vzdělání v oblasti leteckého provozu, avioniky, vývoje nebo údržby letounů Min. 2 roky praxe ve společnosti se specializací na letecký průmysl Řidičský průkaz Zaměstnanecké výhody: Flexibilní pracovní doba, zahraniční pracovní cesty Souhlas zaměstnavatele s modrou kartou. Místo výkonu práce: Masarykovo náměstí 354, 664 71 Veverská Bítýška
Air team, s.r.o.
Alžběta Hanáčková, tel.:725 508 058e-mail: hanackova@airteam.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc |
První kontakt: e-mailem Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody. Co bude vašim úkolem? systémový a fyzický příjem a výdej zboží kontrola zboží evidenční kontrola pomocí mobilního skeneru skladová manipulace s využitím moderní techniky Co od vás očekáváme? pečlivost, flexibilitu, důslednost trestní bezúhonnost Co nabízíme? jistota pravidelné mzdy čisté prostředí moderního skladu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Zaměstnanecké výhody: flexibilná pracovní doba
Air team, s.r.o.
Alžběta Hanáčková, tel.:725 508 058e-mail: hanackova@airteam.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 3. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem. Co bude vašim úkolem? komunikace se zákazníky z Německa, Rakouska a Švýcarska vytváření, editace a kontrola stavu zakázek základní produktové poradenství Co od vás očekáváme? znalost německého jazyka na perfektní úrovni, znalost anglického jazyka výhodou pečlivost, flexibilitu, důslednost trestní bezúhonnost Co nabízíme? interní školení teambuildingy moderní pracoviště Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody. What will be your task? communication with customers from Germany, Austria and Switzerland creating, editing and checking the status of orders basic product consulting What do we expect from you? knowledge of German at a perfect level, knowledge of English an advantage diligence, flexibility, consistency criminal integrity What we offer? internal training teambuilding modern workplace Job available immediately or by mutual agreement. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba
Air team, s.r.o.
Petr Polák, tel.:+420 721 420 000e-mail: polak@airteam.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 3. 2020 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
První kontakt: e-mailem Požadovaná znalost anglického jazyka na úrovni min. B2 Pilotní průkaz nebo vzdělání v oblasti leteckého provozu, avioniky, vývoje nebo údržby letounů Min. 1 rok praxe v oblasti marketingu nebo copywritingu Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Zaměstnanecké výhody: Flexibilní pracovní doba, zahraniční pracovní cesty Místo výkonu práce: Masarykovo náměstí 354, 664 71 Veverská Bítýška
Air team, s.r.o.
Alžběta Hanáčková, tel.:725 508 058e-mail: hanackova@airteam.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 3. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem. Co Vás čeká? Plánování a implementace marketingové komunikace pro AIR TEAM Plánování a exekuce digitálních kampaní Správa sociálních sítí Trade marketing, merchandising Plánování a koordinace eventů a promo akcí Koho hledáme? Markeťáka, který má zkušenosti z online prostředí i trade marketingu, který má přehled o aktuálních trendech v digitálním prostředí Partnera do týmu, který nebude mít problém dorozumět se anglicky Co nabízíme? Možnost přímo se podílet na rozvoji obdivovaného a jedinečného odvětví Moderní kanceláře u Brna Neustále pozitivně naladěný mladý tým What awaits you? Planning and implementation of marketing communication for AIR TEAM Planning and execution of digital campaigns Social network management Trade marketing, merchandising Planning and coordination of events and promotions Who are we looking for? Markeťák, who has experience in the online environment and trade marketing, who has an overview of current trends in the digital environment A partner in a team who will have no problem communicating in English What we offer? Opportunity to directly participate in the development of an admired and unique industry Modern offices near Brno A constantly positive young team Job is available immediately or by mutual agreement. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba
Air team, s.r.o.
Alžběta Hanáčková, tel.:725 508 058e-mail: hanackova@airteam.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 3. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem. Co bude vašim úkolem? zpracování a správa obchodních dokumentů - nabídky, objednávky, smlouvy komunikace s novými i stávajícími klienty (zákaznická a prodejní podpora) podpora pro obchodní zástucpce a aktivní komunikace s dodavateli úzká spolupráce s marketingem v oblasti realizace marketingového plánu a koordinace marketingových kampaní Co od vás očekáváme? perfektní znalost anlického jazyka slovem i písmem (znalost češtiny není nutná) zkušenost v rámci administrativních či obchodních pozic zodpovědnost a samostatnost vynikající verbální a písemné komunikační dovednosti schopnost práce s MS Office a CRM na pokročilé úrovni znalost leteckého prostředí výhodou Co nabízíme? nadstandardní platové ohodnocení práce v moderním a dynamickém prostředí leteckého průmyslu interní školení a teambuildingy Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody. What will be your task? processing and administration of business documents - offers, orders, contracts communication with new and existing clients (customer and sales support) support for sales representatives and active communication with suppliers close cooperation with marketing in the field of marketing plan implementation and coordination of marketing campaigns What do we expect from you? perfect knowledge of English language both orally and in writing (knowledge of Czech is not required) experience in administrative or business positions responsibility and autonomy excellent verbal and written communication skills ability to work with MS Office and CRM at an advanced level knowledge of the aviation environment is an advantage What we offer? above-standard salary evaluation work in a modern and dynamic environment of the aviation industry internal training and teambuilding Job available immediately or by mutual agreement. Souhlas zaměstnavatele se zaměstananeckou kartou. Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba
Air team, s.r.o.
Alžběta Hanáčková, tel.:725 508 058e-mail: hanackova@airteam.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 3. 2022 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem. Co Vás čeká? Přijímání a zpracování objednávek a požadavků přes interní systém či telefon 80 % času se jedná o administrativu, 20 % o telefonický kontakt Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a výrobci Co požadujeme? Předchozí zkušenost se zpracováním objednávek nebo obdobně zaměřené pozice ze zákaznického servisu/logistiky Výborné komunikační dovednosti a pozitivní přístup Samostatnost a pečlivost Partnera do týmu, který nebude mít problém dorozumět se anglicky (čeština není nutností) Vztah k leteckému průmyslu Co nabízíme? Možnost přímo se podílet na rozvoji obdivovaného a jedinečného odvětví Moderní kanceláře u Brna Neustále pozitivně naladěný mladý tým Interní školení, teambuildingy Nástup je možný ihned nebo po vzájemné domluvě. What awaits you? Receiving and processing orders and requests via internal system or telephone 80% of the time it is administrative, 20% telephone contact Cooperation with foreign colleagues, distributors and manufacturers What do we demand? Previous experience with order processing or similarly focused positions in customer service / logistics Excellent communication skills and a positive attitude Independence and diligence A partner in a team who will have no problem communicating in English (Czech is not a necessity) Relation to the aviation industry What we offer? Opportunity to directly participate in the development of an admired and unique industry Modern offices near Brno A constantly positive young team Internal training, teambuilding Job is available immediately or by mutual agreement. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. Zaměstnanecké výhody: flefibilní pracovní doba
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2017-006285 | Z2017-006285 | www.vhodne-uverejneni.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-010864 | Stavebni prace | 19 350 000,00 Kč |
Předmětem zakázky je rekonstrukce (stavební úpravy) stávajícího objektu na adrese Masarykovo nám. 354, 664 71 Veverská Bítýška a to za účelem vybudování avionického centra, servisního avionického střediska a školícího avionického střediska, včetně potřebného a doplňujícího zázemí. Zakázka jako taková není rozdělena na části, byť zadavatel z technických důvodů požaduje její ocenění dle jednotlivých částí – podlaží, a to dle připravené tabulky, která je součástí Přílohy č. 5 – Výkaz výměr. Celý předmět plnění zakázky je blíže dán projektovou dokumentací, která je Přílohou č. 4 zadávací dokumentace. Technický dozor u téže stavby nesmí provádět dodavatel ani osoba s ním propojená. To neplatí, pokud technický dozor provádí sám zadavatel. Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázky.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 17.12.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 26.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 03.11.2016Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 10.10.2014Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU